2006年10月11日 星期三

追月

呢排真係好忙,追月嘅事e+先得閒寫!話說嗰日我享享放假,嘩!大家要知道我有幾耐冇試過同佢一齊放星期六,更係勁高興啦!但係由於之前一晚咁夜訓,所以我哋都係覺得訓醒先決定去邊會好d囉!

結果,訓醒已經成點喇,去遠嘅地方就冇行啦!所以佢就買咗麥當當,嚟我屋企食!哈哈!有得食星星薯餅,正!!之後我哋就出咗去睇寶貝計劃,本來以一個每年都要比成龍呃一次嘅心態去睇,點知,有驚喜喎!除咗成龍一貫嗰d已經冇乜新意嘅動作位之外,有笑位,有感動位!真係幾好睇!可能係冇期望,自然就唔洗失望呱!然後我哋去別府食晚餐,跟住再行咗一陣,就番屋企喇!

雖然對大家嚟講,呢日簡直可以話係平凡得無可再平凡嘅一日,但係對於我嚟講,係幾咁開心同休閒嘅星期六!


沒有留言:

張貼留言