2006年10月5日 星期四

好彩我有個好鍚我嘅男友啫!

尋日真係心情好差,差到極點,原因種種,唔想再講!希望今日開始正常番啦!

不過,尋晚番到屋企,當我重沈淪向我嘅空虛同感嘆褢面嘅時候,我享享(電話中)話比我聽佢好忙喎,我問佢點解啦!原來佢真係記得上年應承我,今年為我做一個燈籠!佢話原來真係好難整o家!整到個樣好古怪呀!雖然佢唔肯話比我聽整個咩型狀,我亦未見到個燈籠,但係已經足以令我電話後,沖涼時,自己向到傻笑,大笑!真係好開心,整得靚唔靚已經係其次啦,最重要係嗰份心意囉!你諗吓~~一個人,同你拍咗九年拖,重肯為你花心思,整幾日,就算整隻怪獸出嚟呀!都係開心嘅!真係抵鍚!

嘻嘻!搞到人哋尋晚訓唔著,重向到諗~~究竟係點嘅呢!最衰佢啦!咁早話比人哋聽!比d驚喜人都唔得嘅!佢個人就係咁o家啦!冇d情趣!不過又掉番轉頭諗,可能佢係唔慣有嘢瞞著我,所以先不吐不快呢!哈哈哈!雖然有少少自欺欺人,邊個唔識講大話啫!但係我都可以感受到,佢真係好鍚我囉!


3 則留言:

  1. ...九年...好恩愛呀!!!~記得post~出來比大家分享下妳的愛心燈籠~現在打緊卜都好想笑

    回覆刪除
  2. 好 sweet sweet 呀!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 金三珣 ~~更係啦!等下啦!哈哈! mei ~~係喎!我都覺得喎!

    回覆刪除