2014年11月25日 星期二

春春唔sit底 + 馬騮boo


事源係... tun話我知... 小春搵架車仔... 掉到軒軒個頭有小小爆江...

咁我更係要鬧小春... 加問吓佢究竟點解要搵車仔掉人先... 點知小春話... 因為係軒軒搵個波掉佢先... 咁我更係要同佢解釋... 唔係人哋搵嘢掉你... 你就要掉番人㗎... 你睇人哋掉你... 你有冇受傷呢?? 但你掉人就掉傷咗人啦喎... 咁你話邊個會比人鬧先? 又如果... 你比人掉傷咗... 咁邊個痛先?? 邊個變醜八怪先??

跟住... 我就叫軒軒入嚟... 問佢痛唔痛呢... 佢唔停就話比我聽小春點掉佢... 點點點... 我就問番佢... 但小春話因為你用波掉佢... 佢先掉番你嗰喎... 軒軒即刻笠曬水... 哈哈~~ 咁我又問喇... 咁點解你要用個波掉小春呢? 佢話... 因為小春唔分享... 唔肯借架的士比佢玩喎... 哈哈~~ 我真係忍唔住... 就問佢... 一定要借比你玩㗎??

但為公平起見... 兩個都要攞手板出嚟.............

兩個都話明白後... 就出番廳... 一出廳... 即刻... 係即刻就打起上嚟... 因為軒軒買咗新lego... 唔肯借比小春玩... 當然... 佢哋又再次比我招番入房啦...

跟住就同小春講... 問佢知唔知點解軒軒唔借lego比你呢? 就係因為你今朝唔肯借的士比佢玩囉.... 又同軒軒講... 咁你知唔知點解小春唔肯借的士比你呢?? 就係因為你成日都唔肯借嘢比人玩囉... 岩岩打完又爭嘢... 咁第日你哋唔好一齊玩啦!! 以後... 大家自己玩番自己d玩具啦... 兩個更係話兩好啦...

今次我唔打你哋啦... 你哋咁鍾意打交... 你哋就互打啦...



點知... 比我見到嘅係..... 原來小春.... 都幾唔sit底嗰喎.....


唉~~ boo... 你可唔可以坐定定㗎啫... 你又唔係屬猴...唔通男仔真係百厭咁多...
唉~~ 都係怪自己... 真係要積番d口德... 唔好再話人百厭... 唔share... 現眼報... 自己個仔重衰...



沒有留言:

張貼留言