2014年11月15日 星期六

樂富影相 + 玩紙箱

今日同文文, 軒軒, 小春&boo去咗樂富嗰個迪士尼做主題嘅聖誕佈置到影相... 比我想像中冇咁多嘢玩... 同埋個sir滑梯因為佢哋幾個未夠120cm... 冇得玩有d失望... 但後未先知... 原來重有第二邊㗎... 重要有得著賽車衫... 坐mcqueen車影相添... 哎呀! 真係唔抵喇...









之後... 咁少嘢玩佢哋邊夠喉哎... 更係去埋冒險樂園啦... 攰到我死死吓... 哈哈~~ 感覺上... 阿boo真係大個咗好多...



食完嘢... 番到屋企... 大家都攰到要訓一覺先掂... 哈哈~~ 我就直頭重搞笑添... 起身食飯... 食完又再訓... 訓到10點幾... 起身拆咗一箱尿片... 之後... 兩條友仔又癲曬... 坐紙箱要我推佢哋... 阿boo都還好d哎... 小春... 佢完全唔知自己已經唔係bb仔囉... 推到我呢... 但見到佢哋開心... 笑到卡卡聲... 點攰都要推㗎啦...






影完呢幾張相... 即刻send比媽咪同沙律佢哋睇... 此情此景... 就好似我同沙律細個咁...




沒有留言:

張貼留言