2014年11月18日 星期二

掉嘢boo & 跳舞春

尋晚嗰衰仔... 又亂掉嘢... 今次係保暖壺... 重竟然突登掉落我隻腳到...嘩~~ 痛到我飛唔起囉...

咁我更係忍唔到手啦... 重罰佢企... 佢就不停喊囉...

我去toliet期間... 就聽到姐姐同佢講... 一陣同媽媽say sorry啦...

出到嚟... 佢望吓我... 我就刻意唔望佢...

姐姐再講... 去同媽媽say sorry啦... 佢先死死氣行埋嚟sorry...

訓話一輪... 呵番我... 又即刻邪笑當乜事都冇囉...

呢個仔... 真係激得死人... 唔識教... 太un皮... 又識氹人...

點算... 我被征服了~~



到小春喇... 佢就超開心啦... 我同事又幫佢買咗飛機2嘅蝶啦... 尋晚... 一食完飯就噪住要即刻睇啦...

心情靚... 臨訓重整咗隻舞我嘆吓... 話係學校跳舞堂學㗎喎...

有冇人知 / 估到呢首係咩歌呢?好想dl比佢... 問佢係咩歌... 佢話芭蕾舞的跳繩... 都唔知佢up乜?!


沒有留言:

張貼留言