2014年11月21日 星期五

聖誕親子環保吊飾

攰死我啦~~~ 攰死我啦~~~

小春講咗成個星期... 話咩... 同學帶咗d落雪籠燈番學校... 聽到我一頭慕水... 問咗幾日... 終於都知... 其實都估到... 又係時候整聖誕親子環保吊飾啦...

之前各fb見到... 有個媽媽徵廁紙筒... 話想整呢個吊飾... 心諗... 幾靚喎... 應該好易整啫...

點知... 一朝... 就攞住d 廁紙筒剪呀剪... 剪到我手都痛埋... 再痴呀痴... 咁痴又唔好... 咁痴又唔得... 唉~~ 再諗吓用d咩做紅波波... 好彩我有泥膠向公司... 又磋磋磋... 終於預備好曬d材料啦...

話明親子... 咁更係要番去比小春做番d嘢啦... 點知... 小春幫手油,油咗一陣又話手攰又話腳攰腰攰,我話咁等我油囉... 最後你幫我貼波波啦... 又點知... 叫佢時... 佢已經訓咗... 整咗成晚終於整完... 但當我整完... 竟然成家都訓曬...


沒有留言:

張貼留言