2008年9月22日 星期一

見咗一份工

今日明明要見3份工, 點知嚟嘢鬼咁肚痛, 結果見得一份紅磡, ee... 紅磡嗰到都唔係好遠咋喎! 我搭的士去都係40幾蚊, 回程都只係半個幾鐘, 好ok哎!!


份工係做鑽飾生意o家!! 不過番工時間就長d要番9-6:30, 不過其實都可以accept嘅, 大假都好少o家!! 第一年得7日, 之後每年加一日, 不過都算啦!! 其實我都好少放長假嘅! Bonnie話齋, 我咁孤寒成日都唔放假! 哈哈!! 但係佢有雙糧加花紅喎!! 聽講都唔少o家!! 搞到我有d興趣添!!! 最好嘅就係, 過咗3個月試用之後重有得制服著, 不過都唔係咩制服嘅, 只係G2000嗰d行政look啫!! 但係都好哎! 唔洗日日諗著咩衫番工, 哈哈!! 我嗰陣成日同Bonnie講如果公司有制服著就好, e+終於有啦!! 哈哈!! 重有佢呢到唔洗OTo家! 佢話試過因為有客要lunch嚟, 要求個recept向公司食飯, 咁都有OT補番, 哈哈! 有幾均真喎!!


do do lu do ~~~ 直擊報導.... 岩岩接到電話叫我星期4 second in....


沒有留言:

張貼留言