2008年9月6日 星期六

男磨坊~ 比到驚喜我!!

尋日一早, 又番到北角office啦! 當然都係未慣啦... 悶就預咗o家啦!! 升級同餵我隻pinky仔就冇乜行o家啦!! 好彩Trisha提我, msn係可以較透明色o家嘛, 咁玩起上嚟未冇咁覺囉!! 哈哈!! 佢有時都有d用嘅, 嘻嘻!!


Lunch~~ 就係唔知食飯點, 所以大家就約定一齊食杯麵, 試吓個環境點先, 因為唔知洗唔洗排隊叮飯嘛!! 不過叮飯原來都冇乜問題, 最大問題係大家要困向一個好細嘅pantry入面, 而其他同事們呢, 原來連食飯都好靜o家!! 我哋... 又點忍到哎! 結果又係我哋最噪囉!! 哈哈!! 由於食杯麵嘅關係, 大家又點會夠飽哎, 我哋成班又落咗街買野食喇!! 本來相處都好融洽嘅我哋, 就係呢兩日好似更係團結咗, 同埋有份不可言喻嘅感情產生咗! 好多時, 只係向公司走廊遇到, 乜都冇講... 都唔知點解大家就笑咗出嚟~~ 好似好耐冇見, 又好似有千言萬語, 又好似唔洗講大家都明.... 就係一個"悶"字囉!! 哈哈!!


下午, Teresa問我得唔得閒幫手, 我話~ 吓! 粗重嘅我唔做o家! 哈哈! 原來只係幫佢mark吓價錢啫, OK啦!! Pauline又見我悶悶哋, 就幫我同Angie講入6號房幫手! 原先我都好開心o家, 更係啦! 6號房最多人, 咁好玩... 點知原來mark價錢都好攰o家! 又冇得坐, 續件衫睇.... 嘻嘻!! 所以我mark咗唔夠兩條樋就走頭啦!! 哈哈!! 想攰死我兩條腿咩!!


放工, 同heidi去睇黃子華, 等咗咁耐終於有得睇啦! 舞台劇呢家嘢, 平時我都會買吓dvd同媽咪一齊睇吓嘅, 不過親身去現場睇都係第一次, 更係啦~~ 子華喎! 更係要支持吓啦!!  


呢個故事其實好簡單, 只係圍繞三個情同手足嘅男性朋友, 因為其中一個用高價買咗一幅現代派油畫, 就引起連串嘅爭議, 三個人嘅友誼更因為價值觀同藝術上嘅不同理解, 而出現裂痕!!


劇入面, 金句就更係有啦!! 子華即係子華嘛!! 但係反而我同heidi都對陳淑儀---呢個聽個名以為係女仔嘅男人, 留下好深刻嘅印象, 事關佢嘅支體動作, 真係幾搞笑... 尤其佢嗰句 "如果我係我, 因為你係你, 所以我係我......." 真係笑死人, 不過坐我哋隔離嗰個男人, 係又笑唔係又笑, 就真係極之黑人憎囉!!


完場時, 大家重大叫 "祝子華生日快樂" 添!! 子華重同我哋講咗一陣笑, 好開心呀!!


睇完後有小小心得:  雖然故事好似好簡單, 佢哋三個亦演繹得好搞笑, 不過都令我有d得著, 覺得佢哋三個就好似反映緊幾重唔同嘅人格, 就好似九型人格入面嘅唔同人性咁, 其實我哋每個人, 平時好似同身邊朋友個個都好好咁, 但係經常都有因為平時唔講, 唔好意思講, 懶得講...... 而令有一日問題嚟嘅時候, 一發不可收拾! 而我呢~~ 就覺得自己都幾似子華嘅角色, 以自我為中心, 諗嘢亦有d偏激, e+睇到佢~~ 覺得自己有時都幾無聊囉!! 嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言