2008年9月17日 星期三

點解成日都係我~~

今日一早, 如常番到公司, Angie冇啦啦走埋嚟問我, d文具放向邊, d key又放向邊, 話驚我放假時冇人知喎!! 個問題係... 我根本冇入過假紙囉!! 其實都心感不妙o家啦!! 點知真係.... 裁員喎!! 話搬咗去新office就唔要reception啦喎! 唉!! 點解次次都有我份o家~~


不過其實都一d唔出奇嘅, 一間公司最冇用, 我諗都係receptionist呱!! 但係唔知係未始終結咗婚呢, 今次我又冇乜點喎, 咁唔開心一定有d嘅, 但係就好平靜咁囉!! 佢哋向lunch前, 出多咗一個月糧比我, 計埋d雙糧同假期, 都叫補得足啦! 就咁就叫我走啦, 完全冇人知! 好彩... 我向門口見到阿冰, 即刻叫佢叫大家唔好食個飯盒, 成班同我落街食, 大家聽到呢個消息都好震驚, 不過震驚又有乜用哎!! 都唔會關佢哋事o家啦!!


但係同佢哋做同事, 又真係幾開心嘅, 日日癲吓癲吓又一日喇!! 食完呢餐lunch, 都唔知會唔會再見呢!! 嘻嘻!! 不過我e+都睇得好化啦, 又唔係第一次....


下午, 叫醒沙律出嚟陪我, 我哋同Matthew去咗飲茶, 再上咗阿Dick公司坐, 點知就比我哋8到, 羅倫又蝦女仔, 重要向Pauline個生日會搞事, 哈哈!! 事事都係咁, 剩係識得蝦女人, 真係冇Q用呀!!


夜晚, 就因為姥爺聽日生日, 所以入華貴食水餃! 話說我買咗盒燕窩, 話係志雄送嘅! 點知志雄一嚟到, 去上房叫姥爺, 姥爺即刻問佢熱唔熱呀, 叫志雄入佢房坐, 嘩!! 以我所知, 姥爺真係好少咁, 基本上連我哋都少啦!! 志雄真係.... 哈哈哈!! 全靠我識做咋!!! 嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言