2007年9月7日 星期五

請大家歸位啦!

上個禮拜終於都租咗花車啦!結果租咗架粉紅色嘅倫敦的士,其實之前都有諗過租古董勞斯萊斯嘅,不過一來貴啦,要成四千幾五千蚊租3個鐘呀!二來都係粉紅色嘅倫敦的士有傻豹feel d嘛!哈哈!

租呢架車個車主又幾好諗頭個喎!因為如果你有曾經同佢租過車嘅做你介紹人,咁你同個介紹人每人都會有$500回贈!咁同佢租過車嘅人就自然會好熱心咁幫佢賣廣告啦!就係咁...當然我都即刻向網到搵介紹人啦!結果差唔多有成6個人覆我呀!而我就向當中挑選咗一個,佢個名叫

鱈!

鱈~~將會係07年12月結婚,早我1個月到,所以呢幾日我終於都可以問吓人意見啦!

例如過大禮佢搵邊間啦!d帖印成點咁啦!唉!唔係自己冇朋友,不過佢哋一係完全唔識
(好似我咁),一係就夾唔到時間,搞咗咁耐係豬豬陪得我最多,沙律就陪我行咗一次婚紗展同去婚紗鋪選衫,阿珊陪我去佐敦落花球訂同選衫,冇喇!

初初就話未有耐,唔洗咁快陪我啫,但e+日子一日一日逼近啦!大家為我著緊d啦唔該!如果唔係到你哋嗰陣,我又闊佬懶理o家!你哋自己諗呀!真係好煩o家!


6 則留言:

  1. 哈哈哈....我地成日都見...但又唔係搞你結婚野喎..唔係我既錯...係你既錯...哈哈哈哈!!

    回覆刪除
  2. 馬騮仔 ~~咁係因為我哋見親都係人哋d鋪頭收曬鋪嘅時間哎嘛! 快d預番d星期六日比我添呀!

    回覆刪除
  3. hihi, 你好! 我係路過架... 我今年12月尾結婚, but未租花車! 我本來都想租古典勞斯萊斯, 但真係好貴! 你有無呢方面既資料??? 另外, 你係唔係搵左andy租車呢? 我響網上都睇到佢既資料.

    回覆刪除
  4. 1goodman ~~我去咗你個blog覆咗你啦! 希望你都可以快d book到自己鍾意架車啦! 不過你要快d啦! 話曬你12月尾, 重快過我添!

    回覆刪除
  5. 我月尾想租倫敦的士啊~ 你有無detail資料可以講比我知啊!!
    有無1個鐘租家? 係咪介紹可以平d, 可否比你d 資料我啊?
    我email係 kingtkm02@hotmail.com
    thanks你啊~ ^^
    [版主回覆12/07/2007 13:03:00]覆咗你啦!

    回覆刪除
  6. 我出年3月16號結婚.想租架粉紅色或紫色的花車.妳可否e-mail啲資料給我? export@beautiskyintl.com
    [版主回覆12/13/2007 11:38:00]覆咗你啦!

    回覆刪除