2007年9月18日 星期二

重攰過冇放假

由12號開始放假, 放到今日先番工, 足足放咗成6日假, 唔知重以為我有幾嘆, 其實攰到仆街!重攰過冇放過假!事關11 - 13號志雄屋企油油, 我諗住上去幫手啦!點知比我媽咪話睇死我幫唔到d咩!平時個人懶到咁!唔好左住人哋添呀!哈哈!結果...我上到去都係幫手摌吓個地下d油蹟咋, 就攰到我不似人型啦!兩日過後, 我同志雄乍嬌咁講...我咁大個女都未試過咁攰呀!

我以前向屋企都未試過做咁多嘢o家!點知志雄就即係扮曬嚴肅咁
(其實向到偷笑)篤住張枱話“呢到以後就係呀!”哈哈哈!我即刻O曬咀, 唔知好嬲定好笑啦!之後我將呢件事同d朋友講!個個嘅反應都係一樣咁話!哼哼!你死啦!第日有排你受啦......哈哈!咁衰哎嘛!夾埋一齊玩我哎嘛!嘻嘻!

尋日, 約咗去芝柏影相, 因為係酒店送嘅關係, 有埋全家福影, 所以林林同媽咪都晨咁早就陪我去到數碼港!由於我想影全家福嗰陣可以set埋頭點點點, 所以就諗住影咗婚紗相先囉!點知...11點選完衫, 化得妝嚟, 影第一個look, 已經兩點喇!不過,  嘩!靚到呢!係我最鍾意嘅英式slim款 + 大厘士邊頭紗!真係勁靚!但係結婚嗰日我唔會選擇著, 因為唔夠架勢嘛!唯有影相時著吓, 叫做過吓引啦!佢哋幫我選咗5個比較優雅d嘅景嚟影, 就係李克勤首紙婚個Music Video入面個書房、鋼琴、大班椅、火爐同埋一個大蛋糕!

影完大家已經餓到飛唔起啦! 跟住志雄同林林就出咗去買嘢比我哋食啦!食完~~又繼續化妝set頭...OK!影第2個look影咗9個景, 到影完已經係5點幾啦!最可憐嘅係媽咪同林林, 特登請曬假, 點知嚟罰坐!坐到大家腰酸背痛!到到終於影全家福啦!又咁影, 又咁影, 你同我影, 我同佢影, 佢同佢影, 一齊影!足足又影咗5個景!

最最最大嘅問題係~~~~~~~~~

酒店只係送婚紗照6款8張同全家福3款4張比我哋囉!唉!佢同我哋影咁多...即係全心想我哋自己曬多d相嘅啫!知唔知幾錢曬多一張呀!190蚊呀!低能o家!我已經叫咗佢哋到時記得記得制止我!唔好一陣又好似上次咁曬多咗成80張啦!哼!到時破產都似!


3 則留言:

  1. 雖然係會破產....但係能夠留住咁美好既回憶.... 其實我會曬埋佢囉~~ 不過梗係堅靚先好曬啦~~ 我而家出發去機場喇~~ 返黎再打比你啦!!!

    回覆刪除
  2. 我要睇相 !!!!!!!!! 你要做下家務啦......哈哈......而家係屋企練習下先啦.........

    回覆刪除
  3. Princess Blythe ~~傻豬! 你唔明o家啦! Mei ~~收到就比你睇啦! 至於家務就......

    回覆刪除