2007年9月24日 星期一

終於可以收拾心情等待做個靚靚新娘

發生咗一d事令到我呢幾日心情好差, 有矛盾、有擔心、有對人性可怕嘅失望...重之就受盡折磨啦!不過一切都唔重要啦!因為已經雨過天清啦!

尋晚志雄同我講咗句野,令我覺得好幸福,因為唔似係佢平時講嘅嘢,所以先更值高興同感動!佢話佢想過咗中秋之後介煙,我問佢點解咁突然呢?佢話因為佢覺得佢應該開始錫多d自己,咁先可以好好咁照顧我喎!嘻嘻!唔知點解次次聽到佢講呢d咁感動嘅說話,我都接唔到下一句,剩係識笑同點頭囉!成個白痴婆咁呀!

哈哈!其實我同佢一齊咗咁耐,經歷咗咁多嘢,終於都捱到e+預備結婚啦!大家都應該學識點樣好好咁去珍惜對方,所以唔好理結果佢介唔介到都好啦!佢有咁嘅心,我覺得已經夠啦!

開始好期待我嘅婚禮快d來臨


4 則留言:

  1. 都話無事架啦!!傻婆!! 結左婚都要繼續珍惜對方架~~我都好期待你既婚禮...唔知見番d舊fd個feel會係點架呢..heehee

    回覆刪除
  2. 知啦!知啦!知你係先知啦!哈哈! 我會家啦!

    回覆刪除
  3. 如果我係先知就好啦....起碼比我知幾幾時嫁得出....heehee  

    回覆刪除
  4. 馬騮仔 ~~哈哈!咁係因為你未發功啫!

    回覆刪除