2006年8月9日 星期三

等等等...都唔知要等到幾時...

十日啦...第十日啦...我已經遲咗成十日啦!遲咩?唔洗問啦吓嘛!

不過大家唔洗胡亂猜測,亦都唔洗亂咁嚟恭喜我!

我唔係有咗喎!初步估計係我上個月中飲咗一碗好kun嘅補藥搞鬼,係公司個秘書介紹比我嘅!唉!點知...我媽咪煲嗰陣煲乾咗水,咁佢就加噃d水再煲過啦!點之...煲咗成個湯碗咁大碗出嚟!唉!我哋呢d貪靚鬼,更係二話不說就,GuoGuo聲飲曬去啦!就咁就出事喇...飲完之後,我即時想嘔(我本身係一隻駱駝,平時除咗飲酒之外,冇可能一次過可以飲曬一杯水)跟住嗰晚重成晚覺得全身發興同
添!我諗係因為太補呱,咁就冇理佢喇!

但係e+...咁點呢,洗唔洗去睇吓醫生呢!除咗有咗同停經之外,重有咩可能性會咁耐唔嚟呢?唔通我有病!!!咩病呀?咁點呀?

唉!好煩呀!


沒有留言:

張貼留言