2006年8月14日 星期一

李亞鵬親證李嫣天生兔唇

(星島日報報道)王菲和李亞鵬的愛女李嫣早前被傳有兔唇,雖然兩人身邊的朋友都極力否認,不過為了給身邊人和傳媒一個交代,李亞鵬昨日在個人網誌上,承認女兒天生有兔唇缺陷,並已赴美國進行矯型手術...
可 能係因為我勁鍾意王菲嘅原故啦,總覺得佢嘅愛情路實在太悲哀啦!所以一開始我對李亞鵬都冇乜好感o家!不過今日睇到佢個Blog入面呢句話之後,我對佢完 全改觀!佢係咁寫o家,「半夜醒來,不能入睡。不是因為時差,不是因為網上漫天的爭論,是因為妻子臨睡前說﹕『這件事現在怎麼辦﹖』……回顧過去這幾個月 的風風雨雨,在這裏我首先要感謝很多人,是他們每一個人善良和幫助使我們的女兒順利出生,順利地進行治療,把外界的干擾降到了最低點……妻子在我眼中是可 愛的,甚至有一點點善良的憂愁……我不能允許那點憂愁在她心裏存在。」


好好呀!真係寫得好好呀!寫出一個真男人嘅擔當,寫出一個好丈夫嘅關愛,寫出一個鐵漢子嘅柔情。開始覺得王菲好幸福呀!希望佢今次真係冇揀錯人啦!至於嫣兒方面,反而唔洗咁擔心啦!e+科學咁昌明,同埋咁細個醫,好快就冇事o家啦!

沒有留言:

張貼留言