2006年8月25日 星期五

呀!大獲啦!我有返工恐懼症呀!

話說呢,我上個禮拜五,一番到公司就嘔喎!嘔嘔嘔,嘔咗大概五次到啦,一食嘢就嘔!根住我就請咗病假去睇醫生喇!醫生話我胃炎喎!

跟住嗰兩日都冇事o家啦!我重走咗去食朱古力buffeat添!點知......

今個星期一,差唔多番到公司嘅時候,我就開始肚痛啦!到到公司樓下重反胃添呀!連續幾日都係咁,所以比Bonnie笑我有“番工恐懼症”囉!

唉!呢兩日重鬼死咁多OT添,真係冇病都變有病呀!(捱都捱到殘曬呀!)


2 則留言:

  1. .....番工恐懼症...妳要睇睇心理醫生好喎~~~食朱古力

    回覆刪除
  2. 睇醫生?唔通我真係痴咗線?

    回覆刪除