2006年8月5日 星期六

軟硬軟硬~我哋支持你

尋晚我同沙律去咗睇軟硬演唱會,真係
呀!搵噃細個好多回憶,特別係當佢哋唱噃以前d舊歌嗰陣,真係覺得自己番噃去小朋友年代呀!雖然尋晚嘅嘉賓係草蜢,但係氣氛都唔差哎!我哋重差唔多有半埸都係企响到又唱又跳添!
當中有播噃我最鍾意佢哋嘅一段整蠱錄音,係講阿葛買咗個玩具噃屋企,點知個玩具追住佢嚟扑嘅故事,真係聽幾多次都重覺得好好笑呀
當佢哋講噃點相識同唱“損友”嘅時候,我覺得好感動呀!可能係因為我都好鍾意呢首歌啦!呀~~重有一度,就係大家一齊用電話做熒光棒嗰part,真係估唔到咁靚喎!總而言之就係good show啦!出DVD我一定買添呀!

沒有留言:

張貼留言