2006年8月6日 星期日

咁都有得乍型???

今朝晨咁早就去咗整回鄉證啦!你哋知啦,我哋呢d星期六唔洗番工嘅,好唔慣咁早起身o家嘛!
但由於志雄話e+有人抄籌喎,所以佢幫我網上登記嗰,咁就唔洗排隊啦!點知~~得筲箕灣有,心諗筲箕灣老連咁遠添o家!後未媽咪話叫我不如去中環睇吓有冇籌先,如果真係冇,再過筲箕灣都未遲哎!咁又係喎!所以我8點幾就起身喇,洗埋頭(因為尋晚OT冇時間去影相,要去中旅社影呀!)去到都成9點半啦!哈哈!重有籌喎,重唔洗排隊添!呀!e+d快相機影相又影得幾靚個喎!結果搞掂曬都只係十點幾!
係喇係喇!就係十點幾喇!去邊呢?
唉! 結果我上咗Jofee屋企,又唔記得帶兩套碟過嚟睇,未唯有上吓網咁囉!嘻嘻!呢個時侯華仔就响msn到問我,叫我快d sent d funny e-mail比佢喎!我話乜你冇睇我個Blog咩?我delete曬啦!唔講尤至呵,佢睇完即刻打比我,問我做咩有飛睇軟硬都唔預佢,我話我買飛咋,佢就 話咁買飛你又唔叫我!唉!我點知佢想睇呢!我就話因為好難買飛囉,連志雄都冇得去呀!佢就話喇,志雄收咁夜都睇唔到o家啦!(點會睇唔到呀!佢收8點,但係8:30先開埸喎)跟住佢重繼續chur
話我唔掛住佢,成日得把口話掛住喎!寃枉呀,皇兄
(我係公主,佢係我哥哥未即係我皇兄囉!)佢重話我個Blog連提都冇提過佢,唔開心喎!重要我寫番一百字唔連標點咁嚟罰我添呀!不過我哋呢d讀過吓書嘅,點會比佢考起哎!

唔好嬲啦!最多出DVD嗰陣送隻比你啦!

沒有留言:

張貼留言