2006年7月13日 星期四

咁耐唔寫都唔知寫d咩好!

唉!我好似好耐都冇update過我個Blog啦!事關我早排沈醉咗向呢個中日韓劇到,日日睇,睇到唔願訓呀!其中我最鐘意嗰部就係惡作劇之吻喇!大家不妨買嚟睇吓啦!
話 時話,好似有好多嘢都miss咗,冇記低添!但係一時之間,又唔知寫咩好喎!唉!算啦!講吓由沙律生日開始,我就多番同佢一齊出嚟喇,我同志雄重差唔多個 個星期六都出去同佢地一齊食飯,又估唔到,佢哋都ok傾得喎,加上世界杯一齊睇波啦!都幾開心o家!不過...呢排就真係幾疲囉,睇得世界杯嚟,第二朝又 要番工,番工又疲,放工重要追吓劇,跟住又話開波喇!根本唔夠訓!好啦,終於世界杯又完咗喇,錢又輸埋喇!應該歸位啦呱,尋晚,我一早搞掂曬十點半就上床 訓覺啦,諗住今朝重唔精神奕奕番工咩,點知今朝重係咁疲嘅!真係唔認老都唔得呀!訓一兩晚邊到補得番哎!好釆我e+食緊隻骨膠原粉先keep得住咋,如果 唔係~肯定老幾年呀!
呀!重有一樣嘢係不得不提嘅,就係上個星期六,我同沙律同Michelle向銅鑼灣駱克道452號大觀樓1字樓,發現到一間嘢揼骨,好得好得好很得
,重要只係98蚊45分鐘咋喎,按腳都係88蚊45分鐘咋,你哋話哎~重洗乜番大陸呀!

沒有留言:

張貼留言