2006年7月6日 星期四

唔知小花皇宮係未真係會搬呢,定係只係多個別墅咋?(我都未搾定主意)

今日突然間諗,我係未真係會一路都用netvigator唔轉呢,雖然到目前為止都冇諗過轉,但係佢個Hompy又真係好似慢d喎!但係咁又轉番過嚟講哎,yahoo唔支援.gif喎!唉!我好多公仔都唔用得啦!唉!唔知呀!將d嘢轉曬過嚟先講啦!就係咁我就向yahoo呢面都整番個皇宮啦!

點解要轉番曬d野過嚟?

冇得解喎!鍾意囉!方便呱!之類啦!

不過之前d message冇曬d表情,真係好心痛呀!哼!我一定要諗下法子先得!

好啦!好夜啦!再唔訓比媽咪話啦! (其實真係好想睇今晚場波呀,不過成三點,睇完聽日唔洗番工都似!)


沒有留言:

張貼留言