2006年7月22日 星期六

我亨亨病咗呀!!

自從嗰日遊船河之後,我亨亨就病咗啦

佢話成日都覺得好暈喎!跟住佢就去睇中醫啦,醫生話佢唔知咩肝熱肺又唔知咩喎!不過唔知係未食咗d中藥散,d毒發出嚟呢,好似冇咩作用喎!根據我跟咗劉醫師咁多年嘅經驗所得 (劉醫師即係我媽咪,佢當然唔係真係醫師啦!) 佢成日囉囉嘍咁,又話反胃又話見又話一食完嘢就會特別唔舒服,應該係感冒菌入腸胃o家啦! (e個都係我自己估嘅啫!嘻嘻!) 所以,我已經叫咗佢聽日去睇西醫啦!等佢打咗針食咗藥,好番d先再睇中醫補吓囉!

唉!唔知點解每次佢唔舒服,我都會覺得好down o家!唔知係因為擔心哎,定係因為佢病咗,冇咁多精神同時間去陪我所以唔慣呢?不過~~我都明白病更係要多d時間休息o家啦!所以我就向呢到祝佢《早日康復》啦!

 


8 則留言:

  1. 點解D圖案唔見晒GAH ........水土不服~下次去街市買魚好過啦 ...祝 早日康復

    回覆刪除
  2. 係啦!唔知點解成日都唔見嘅呢?

    回覆刪除
  3. .....我都識過咁情況....所以我只用給妳的網字果D圖案~可能有些圖案不能夠儲存檔案

    回覆刪除
  4. 咁點算好呀?

    回覆刪除
  5. 我自己都是呀...無解

    回覆刪除
  6. 首先很高興認識妳!其實妳可以用右鍵按複製來複製妳喜歡的圖片, 之後來到網誌,就把它貼上就可以了!

    回覆刪除
  7. 咕嚕肉∞豬奶清 ~ 多謝你嘅回應呀!等得試吓你個方法先,唔該曬!

    回覆刪除
  8. 咕嚕肉∞豬奶清   ~ 都係唔得呀!

    回覆刪除