2006年7月17日 星期一

嘻嘻!平均分有94呀!

尋晚我煮飯仔比我亨亨食,重有埋哈密瓜做飯後果添,嘩!又餸啦又生果啦又汽水啦,拎到我隻野咁呀
今日兩邊肩膀痛到呢!你哋知啦,我不嬲邊有拎咁多嘢o家!我係公主嚟o家嘛
!但係個結果又令我好開心喎!哈哈!我煮咗一個黑椒西芹雞柳~攞到98分
重有一個紅咖哩牛仔粒雜菜煲~攞到90分,不過我就覺得個牛肉粒差dd
但係我會繼續努力o家!

 

哈!大家有冇發現到我今次用到gif. d公仔呀!哈哈!多得有個Blog fd *Monkey*教我咋!真係Thank you曬呀!我重會慢慢將向以前小花皇宮1搬過嚟d文章到,加番d新嘅公仔添!嘻嘻!好開心呀!


1 則留言:

  1. 嘻嘻.....終於見到妳的用到gif. d公仔啦.......但點解得一款圖案gah 祝美女厨房成功

    回覆刪除