2006年7月21日 星期五

遊船河

星期二嗰日我同志雄Join咗Matthew佢哋去遊船河,本來都諗住去唔成o家啦,因為之前幾日都係咁落雨

點知一到星期二,嘩!個太陽伯伯幾合作呀!猛到呢我哋更係開心到爆啦!重曬到變咗黑妹添!不過我都係覺得未夠黑!等我睇吓搵日去曬多次先!

嗰日志雄同阿Dick釣咗成日

,不過都係釣到三條魚毛同一條大約手板咁大嘅紅衫咋,結果都係放曬!唔緊要啦,搵日再釣過!


2 則留言:

  1. ..........妳好似笑他們無用喎~~~得果三條魚毛仔

    回覆刪除
  2. 咁又唔係,只係嗰日人又多,船又多,冇魚都係正常嘅!其實我嗰日都有釣咗一陣o家,剩係得d魚仔細細口咁,結果一條都釣唔到呀!

    回覆刪除