2007年11月14日 星期三

Facebook

之前成日收到人d email叫我玩facebook,我心諗...未同friendster一樣,開咗之後幾年都唔上去睇一次!冇乜意思!但係呢排越嚟越多人玩,重要唔止email,d人直頭係dau口dau面問,好撚煩!結果~~我更係頂唔順開咗啦!


到e+開先覺得自己out out哋!人哋個個都已經有九廿幾個fd,自己呢?重未識點玩!不過...循例都要試吓o家!唔係一陣人講咩都唔知就比人笑啦!但係for我嚟講呢,冇啦啦send杯drink比我,或者係我又冇啦啦比隻蛋你,嘻嘻!真係無聊之極!


可能係我重未識享受呢種樂趣呱!但係如果有d人真係可以搵到失散多年嘅朋友,咁意義就變得好大囉!好唔好玩~~又即管玩多一排試吓啦!


2 則留言:

  1. hehe, 我都add咗你了!
    [版主回覆11/15/2007 14:33:00]我見到你啦!嘻嘻!
    不過你都未話,電腦呢樣嘢真係幾好!起碼平時好少溝通嘅我哋,呢排都多咗聯絡啦!

    回覆刪除
  2. 絕對同意呢!

    回覆刪除