2007年11月7日 星期三

律師教你冷知識

尋晚同Jofee上咗律師樓,簽擬結婚通知書,搞完一大餐,重要上埋個講座!不過又估唔到喎,原來有好多嘢學o家!例如企位點可以靚d啦!點可以避免新娘嘅裙擺比人踢嚟踢去啦!交換介子時應該交叉咁拖手啦,帶介子嘅手勢係應該手心向天啦!咁就唔會阻住攝影師影隻介子啦!嘩!真係唔講唔知呀!最難得嘅係,連Jofee都話學到嘢呀嘛!


上完堂,同Jofee經過一間食日本放題嘅,就上咗去諗住試吓喇!跟住點......更係失望收場啦!哈哈!Jofee食完重同我講,我哋要記住記住記住,放題都係唔岩我哋,因為我哋食得又唔多,同埋通常放題d嘢都係唔新鮮嘅!不過唔知點解次次我哋都會話試吓啦!咁就又上當啦!哈哈!


沒有留言:

張貼留言