2007年11月28日 星期三

試妝&男禮

星期日, 沙律陪我去試妝,個化妝師都幾有心機, 個妝亦ok啦!係我d皮膚乾d囉!可能係因為呢排d天氣太乾燥呱!唉!大家知啦,我係一個唔塗任何護膚品嘅人,單靠天生麗質,

平時化淡妝就完全冇問題啦!但係一塗嗰d咁嘅又濕粉又乾粉又碎粉, 九廿幾層嘅時候,就經唔起考驗啦!個虎口位嗰兩條紋深到呢!原先我都諗住下個月去做吓彩光想改善吓!點知個化妝師話叫我千祈唔好喎!佢話佢個客早三個月做都回復唔到喎!超!咁即係呢條Q又唔得啦!唯有都係勤d做Facial啦!


星期一, Jofee同Matthew去試男禮,我同豬豬一去到,見到佢哋

兩個好煩惱嘅表情,跟住又話條褲有褶好yor,又話d禮服同條褲唔同色,又話要自己出去配褲~又咁又咁,咁你件禮服又唔帶得出街又點配褲啫!搞咗好耐,結果原來人哋有冇褶嘅褲個囉!一換咗~~條氣順曬!到選禮服啦!Jofee一味驚誇張,但係結婚係要適量地誇個喎!咁又要氹佢試啦!結果都算ok啦!


 


之後到Matthew,挑戰就大啦!佢係咁話接受唔到自己咁樣,又話想著番屋企自己嗰套又剩,我明我明~~佢型慣!但係人唔係剩係得一面o家嘛!除咗型都可以玩吓第二隻feel囉!首先佢就換咗件恤衫同褲啦!出到嚟就勁話人哋條褲緊,又話上到條腰到~~跟住勁張個褲頭係咁捲底去,話要整到變底腰喎!

呀~~~激死我啦!之後佢又拎咗條幼呔!本來就冇問題,不過大家要知道,禮服恤衫係企領o家嘛!打幼呔又好似有d不倫不類囉!佢又話要著番屋企嗰件恤衫嚟襯條呔啦!救我呀!跟住著埋件西裝褸,好似著咗老豆件西裝咁!
我真係頂唔順啦!打比沙律投訴,你條仔呀!咁咁咁呀!沙律就叫我同佢講,你有幾時見過張國榮著踢死兔扮Hip Hop呢?Matthew就答係嗰時未有Hip Hop咋!


 


好彩個女仔好快就攞過另外一件禮服款,小修腰嘅比佢!ee又幾fit喎!向呢個時候,奇怪嘅事就發生喇!唔知點解Matthew突然間括咗出去,話著得小禮服唔著企領恤衫好似唔係幾好喎!我更係即刻連番“係係係”啦!佢又話喇~~

咁著企領恤衫打幼呔又好似唔係咁好哦呵!“更係啦!更係啦!”咁佢就換咗個bow!嘩!我即刻定番好多!跟住個女仔話不如你換番條大碼褲試吓啦!應該唔係大好多嘅啫!咁佢就試啦!真係ok喎!我更係打蛇隨掍上啦!咁不如試埋個腰封呢!試吓之嘛!到佢帶咗上身,嘩!好靚仔呀!好有型呀!係咁讚佢囉!
佢又抓吓個頭話咁要剪吓頭髮啦!哈哈!佢話喎,咁大個仔做過咁多次兄弟都未試過咁行,我同豬豬即刻異口同聲話“你今次係做伴郎呀!”


1 則留言:

  1. 哈哈...最尾個句超搞笑....
    [版主回覆11/30/2007 13:11:00]係喎!哈哈哈!成四廿歲人都分唔清伴郎同兄弟嘅分別,又係搞笑d嘅!

    回覆刪除