2007年11月21日 星期三

有鼓勵, 更係希望做得更好啦!

我個人就真係幾古怪,耐唔見一個人~~我就會突然好掛好掛住佢(就算唔係好熟都會),有時重會即係打電話比d人,同佢哋講我好掛住佢添!不過到真係打到去,講完掛住之後,
就冇嘢講啦!哈哈!如果嗰個係我d Best fd,例如MC我重會覺得有d內疚添!


 


曾經...我又有為咗劉德華同黎明,內心爭扎得好厲害過!話說當年黎明岩岩出道,做咗套天涯歌女(女主角係陳松齡) 嘩!靚仔到呢!

對眼電死人咩!但係當時嘅我係超級華仔迷(e+都好鍾意),點算呢?如果我鍾意黎明,會好對唔住華仔嗰喎!點算呢?貪新忘舊!我睇唔起你!爭扎爭扎吓!我終於做咗一個決定啦!
黎明正衰人嚟o家!佢唔出見就唔會搞到我有異心啦!自始之後我就唔鍾意黎明啦!(e+咁大個人喇!更係冇再咁諗啦!)


 


講咗咁耐!究竟想講咩呢?~~


 


哈哈!其實係想話,自從開咗facebook之後,我發覺自己冷落咗個blog呀!雖然平時都唔係咁勤力寫!但係始終硬係覺得係自己分咗心, 真係唔岩喇!哈哈!重要嗰日向facebook有個女仔add我,話鍾意睇我個blog添!

哈哈!咁我真係愧對我d讀者啦!哈哈哈!以後記住要多d番嚟寫吓嘢先得啦!


沒有留言:

張貼留言