2007年1月1日 星期一

06年終於都過啦!希望07年每樣事都咁如意啦!哈哈!

尋晚,我地成班入咗赤柱燒野食,即係亞Mike個風帆會嗰到呀!嘩!起初直頭凍到飛唔起呀!心諗咁樣慶祝除夕夜真係唔棧呀!好彩亞Mike借咗頂帽同褸比我,跟住又飲咗酒先暖番咋!哎!話時話尋晚志雄買嚟嗰隻白酒又幾O喎!好似叫Stanly呀!真係幾好味!

到到差唔多12:00,我哋就走咗出酒吧街到倒數,好開心呀!06年終於都過咗啦!頭先睇番上年寫blog講嘅大計,好似只係做到咗一樣,就係煮嘢比屋企人食!其他咩報course呀,飲酒節制d呀!就一d都做唔到喇!哈哈!

至於今年嘅大計呢!我諗住集中d,一樣就夠喇,而且事必要做到!就係賺錢賺錢賺錢,儲錢儲錢儲錢!哈哈哈!亦希望志雄今年生意好到不得了!人人都健健康康,工作又順順利利,日日都開開心心,世界又和和平平!咁就好喇!

各位Happy New Year呀!


4 則留言:

  1. 祝2007過得快樂!︿︿

    回覆刪除
  2. 咕嚕肉∞豬奶清~~你都要快樂呀!一齊加油啦!

    回覆刪除
  3. 新年快樂呀!!!!!!!

    回覆刪除
  4. Mei~~我都祝你快快樂樂,07年唔好再成日為d無聊嘢唔開心啦!

    回覆刪除