2007年1月7日 星期日

比人歧視

自從1月1號,食市、公園、酒吧等禁煙之後,我覺得空氣比以前重污濁咗,點解?因為條街比以前重多咗人食煙囉!d垃圾桶旁邊,成日都企滿人,而d垃圾桶呢,就成日好似火燭咁!唉!真係搞笑呀!

初初禁嗰幾日,我都冇乜出街,番工放工條街又比食,所以都冇乜特別感覺,到到星期五嗰晚放工,約咗Bessie佢哋成班出去食飯!首先,我由公司行去銅鑼灣,行到維園附近先諗起,呀!維園e+唔比食煙o家啦喎!唉!搞到我要混路行!唉!激死我呀!跟住我哋為咗可以食煙,去咗尖沙咀嘅諾士佛台食飯,食完就真係諗爆頭都諗唔到去邊好喇,到到都禁煙!結果就打比鵬鵬問佢知唔知邊到可以囉!真係煩呀!

真係覺得香港政府好似歧視我哋班煙民咁,咁同以前嘅華人與狗不得進入嘅理論有咩分別呀!真係過份呀!不如香港唔比賣煙,咁未少d人食煙囉!再唔係立例食煙犯法哎笨!

講番轉頭,其實我自己都想戒o家啦!不過比人又咁又咁唔准食,有d唔順啫!平日唔食真係唔係一件難事囉!但係飲酒唔食煙,真係幾冇癮喎!唉!


4 則留言:

  1. 唔食煙既我,有咁既例,我真係覺得好無聊囉!

    回覆刪除
  2. Mei ~~係!冇錯!係無聊到爆!

    回覆刪除
  3. 其實禁煙前, 絕大部份煙民都很自律 , 但禁咗之後人人周街咁食環境仲差咗 ...

    回覆刪除
  4. 小Benben ~~根本就係

    回覆刪除