2006年12月24日 星期日

好開心呀!等咗九年,終於等到啦!

今晚~~正確d應該係尋晚,即係廿三號囉!我如常上志雄屋企食飯,睇睇吓電視,佢突然話你想唔想收禮物呀!我先諗起,係喎!佢話買咗聖誕禮物比我嗰喎!本來佢叫我自己試吓搵吓向邊,之後又偷笑話其實佢鎖住咗!哈哈!

 

跟住佢就叫我坐向床邊將份禮物交比我,我打開個好有聖誕氣氛嘅索繩袋,褢面有個盒,打開個盒~~係一只花花介子,嘩!好開心呀!(其實佢唔係第一次送介子比我)跟住佢就跪低,問我嫁比佢好唔好!當時第一個反應就係,好好笑!我都未見過人剩係著住一條短褲求婚家!佢重要係兩隻腳都跪曬向到!重要花都冇!我即時都唔知比咩反應,就話點解冇花嘅,佢話趕唔切喎!佢重話雖然今次呢隻唔係好大只,但係以後每年都會送一只比我!嘩!幾識乙水人呀嘻嘻!跟住佢少少低頭,但係兩隻眼向上望,突登做個怪表情問多我一次,我就應承咗佢啦!雖然,同我想像中嘅有天壤之別,但已經足夠令我感動到喊咗出嚟!再之後??............................更係深情擁吻啦!重洗問!

我問佢點解唔等食聖誕大餐或者先問,佢話太心急喎!哈哈哈!

咁大家又唔洗即係趕住做人情嘅!未有咁快,起碼都08年嘅事啦!況且我哋都重要儲吓錢先!大家唔洗心急呀吓!實有機會嘅!哈哈!

*P.S.  事後先記得同佢約法九廿幾章!哈哈!例如:以後唔准鬧我,話都唔得!唔准發脾氣!連我飲醉酒都唔准發脾氣!跟住佢即刻話,咁你唔准飲醉酒,我就話唔得喎!哈哈哈!

 


8 則留言:

  1. 我想問下點解一定要 花ga...... 花其實可以代表D咩 ...等我學下師都好 恭喜妳~百年好合~永結同心~三年抱兩~................  

    回覆刪除
  2. Mei ~~多謝曬呀!你係第一個同我講恭喜嘅人!好多謝你呀!不過唔好同人講住,因為話曬有排之後嘅事嘛!咁快講都唔知點咁! Monkey ♥ ( * 3*) ♥ ~~多謝曬!你唔覺得有花更係Lum咩!哈哈!

    回覆刪除
  3. 我聽到呢個消息, 真係開心呀!!!!!!!! 為你高興呀!!!!!

    回覆刪除
  4. 聖誕快樂+恭喜哂!!恭喜哂!!有情人終成眷屬~

    回覆刪除
  5. Mei ~~真係多謝曬!我都好開心呀! 小Benben ~~多謝曬呀!都係時候啦吓嘩!我識你哋嘅時侯已經同緊佢喇,你諗吓幾耐!哈哈!你同細Ray都結埋婚啦!都到我啦呱!嘻嘻!不過都係嗰句,唔好咁揚住,費事比咁多人知住!咩都未成事,呢d嘢好少氣o家嘛!哈哈哈哈哈!

    回覆刪除
  6. 哈哈...你終於都恨到啦....恭喜!!

    回覆刪除
  7. 馬騮仔~~多謝曬呀!我諗住你到時做姐妹o家!哈哈!

    回覆刪除