2006年12月26日 星期二

基吧興祝平安夜!

平安夜嗰晚,因為經過之前一晚咁咁咁高興之後,我覺得同志雄嘅關係好似有d唔同咗咁,講唔出...不過好特別...重之成日都keep住好sweet咁笑囉!哈哈!我問志雄有冇覺得有咩唔同咗,佢話...身份唔同咗...覺得自己Man咗喎!哈哈!

今個聖誕節,沙律真係做到嘢!因為平時通常d節日問佢有咩搞,佢都會話未知喎!今次,提早Plan曬!真係叻女!唔洗流離浪蕩啦!

嗰晚,我哋向銅鑼灣訂咗間bar連bbq,點知一上到去,大家都即刻feel到係間基吧嚟個囉!無論d裝飾同d人都係!本身我都唔係第一次上基吧,都冇乜大驚小怪嘅,基吧重好啦,d人都施文d!d嘢食重有意外驚喜添!但係比如羅倫c咁都有比人撩o家!都幾好笑囉!我同沙律都有比人撩呀!比一個我哋估係萬能插嘅係咁yuen住,真係煩呀!好采後未都有人幫我哋制服咗佢!

我哋嗰晚重影咗好多相,感覺大家好似比以前親密咗好多咁,好開心呀!


1 則留言:

  1. 人生嘅進一步~的而且確會成熟咗(本身都唔細啦 )~做任何事除咗自己仲會唸埋身邊至親呢個 ~

    回覆刪除