2011年8月24日 星期三

小春入咗醫院呀~~

經過尋晚嘅一番煎熬.... 小春係咁燒燒燒... 最高嗰次重燒到105(肛探)添... 媽咪就同小春塞藥啦... 但係... 藥一過又燒... 再塞都重係102... 搞咗成晚...
又餵藥又探熱.... 結果我同媽咪都冇乜點訓... 又擔心... 又唔知好唔好同佢去急症室好... 又見佢有d退... 唉~~ 重之就擔心啦!!

今朝一早起身... 我又要番工... 唯有要姥姥又同小春去睇醫生啦!! 真係辛苦曬我媽咪呀!! 成晚冇訓重要佢走嚟走去... 大家都知啦... 小春真係唔輕家嘛... 我同姥姥講... 反正買咗保險... 不如問吓醫生洗唔洗留院啦... 向醫院有人睇著... 點都好過我哋向屋企唔知點算嘛!!

結果... 醫生話唔可以肯定佢係玫瑰疹... 話有3個可能性... 可能真係玫瑰疹... 又可能係過濾性病毒感染... 最唔好嘅情況就係尿道炎囉... 因為要食抗生素嘛... 留院觀察吓啦!!

一上房... 醫生就要小春裝豆豆... 姥姥話小春喊到拆天咁... 更係啦... 我哋大人都痛到想死啦... 何況咁細個小朋友... 唉~ 聽到都心痛死我啦...

下午... 姥姥要番屋企攞嘢... 沙律姨婆就嚟睇住小春先... 結果... 我收到姨婆send嚟嘅whatsapp...

   我隻陰公豬仔呀~~


   要姨婆抱住先肯訓....

但係轉頭...................... 睇埋條片先知.......................









沒有留言:

張貼留言