2011年8月23日 星期二

雙雙睇醫生

尋晚湊小春番姥姥到... 順便就向媽咪到訓, 一嚟就諗住早d訓, 唔洗夜媽媽番屋企嘛, 二嚟又可以同小春相處多一晚... 嘻~~ 臨訓重有媽咪幫我按吓個背先訓添... 我個背脊已經痛咗好多日啦, 雖然老公晚晚都幫我按吓, 第二朝係好d嘅... 不過尋收工就會開始痛番囉!!
今朝一早起身... 背脊e然勁痛... 唉!! 都要起身番工家... 點知就聽到媽咪話小春發燒喇!! 咁橫掂都係喇... 就同小春一齊去聖保祿睇啦!! 嘩~ 點知咁睇一睇... 睇咗我成378囉... 真肉痛!! 不過叫做打咗支針!! 但係小春就... 去到先知今日冇兒科睇... 唉!! 咁唯有睇普遍科啦~~
點知...番到媽咪屋企食埋藥... 訓到混混沌沌之制.... 媽咪話小春d燒不退返升... 重燒到104.5(肛探)添... 唉!點算... 當時我係就係成個彈起咗... 但真係起唔到身...
結果... 媽咪就帶咗小春落樓搵
醫生睇... 醫生話懷疑小春生玫瑰疹... 比咗支退燒藥... 肛門塞藥... 同一支抗生素...
但話抗生素冇必要唔洗食......

塞咗藥... 見小春出咗身汗... 終於... 都退咗燒啦... 不過呢排都聽好多bb出玫瑰疹... 通常話會發3-4日燒... 退燒後就會出疹家啦... 希望小春快d好番啦!!

今日向表姨個微博... 發現呢張相...

   標題係... 肥妹怪獸襲地球


沒有留言:

張貼留言