2011年4月6日 星期三

lavera 有機抗敏2合1潔面乳露

今次係第一次收到she.com送嚟嘅試用品, 當然... 要認真試吓... 之後誠實報告啦!!


 


今次收到嘅係lavera 有機抗敏2合1潔面乳露


 


本身... 我就唔係鍾意用洗面奶嘅人, 總係覺得唔夠清爽咁, 但係呢隻又ok喎!! 洗完唔會繃繃緊之餘, 又幾乾淨添!! 感覺就好似... 岩岩做完一個保濕mask咁... 嘻嘻~~ 第日就唔洗落妝又1支, 洗面又1支咁麻煩囉!! 最好係咩呀... 係佢可以落埋眼妝哎嘛!! 哈哈~~ 又因為我岩岩先做完換膚, 雖然本身唔係敏感皮膚啫!! 但岩岩換完膚, 都係小心d好... 不過佢係有機同防敏感嘅, 所以我都用得好放心!!


佢重有一種講唔出係咩嘅香味, 好醒神... 哈哈~~


 


不過...


臨寫blog之前, 我都有睇吓其他blogger點睇呢隻嘢, 見到有人話... 佢可以落到防水既睫毛液, 咁勁~~ 等我又試吓先....


點知.... 嘻~ 我又係衰嘅... 我搵咗d超防水嘅試.... 結果.....


最上嗰條係超紅唇膏 (紅色不嬲都好難過清)


第2... 係遮暇 (都唔係好清)


第3... 超防水眼線 (依然頑強)


第4... 超防水睫毛液 (一d作用都冇)


 


所以最後評論~~ 洗面好好, 可落日妝!!


沒有留言:

張貼留言