2011年4月15日 星期五

小春越嚟越可愛啦~~

尋晚做完facial, 收到媽咪嘅電話... 當然... 又可以聽吓小春把聲啦!! 哈哈~ 蠢豬... 明明聽到佢好多嘢講嘅.... 但次次一聽到我叫佢呢.... 就即刻收曬聲!! 媽咪話佢好專心聽緊我講嘢.... 但係.... 小姐... 比d反應我都好哎... mama好想聽吓你把聲家.... 搞到我好似同自己打假電話咁.... 哈哈~~


臨收線... 媽咪話... 收相啦!! 呵呵~~


你哋睇佢.... 唔知以為佢好大個.... 點諗到佢只係一個岩岩識轉身嘅bb呢?! 不過呢張相真係好招積... 真係好死我啦!! fb重有人話佢好似打雷台, 中場休息咁款.... 哈哈~~ 其實佢只係得5.5個月, 可以扶住企到一陣咋!!


1 則留言:

  1. 呵呵..d頭髮好豐盛..!!題外話..新版yahoo blog點add你做blog友架..?..又點樣訂閱你個blog..真係好鬼擾民yahoo blog
    [版主回覆08/26/2011 10:43:47]哈哈~ 因為小春呢排唔舒服... 我都唔得閒研究... 不過都多謝你先...

    回覆刪除