2011年4月27日 星期三

小春半歲生日快樂~

尋日係小春嘅半歲生日, 一早我就同志雄講, 話要買個蛋糕同佢慶祝吓!! 哈哈~ 有d人會話我誇張, 但我又唔係咁諗喎!! 其實當一個親子活動啫... 反而係佢哋諗多咗啦!!

全日向公司都冇心機做嘢呀!! 個心飛咗去夜晚買咩同小春慶祝好呢.....

番到屋企... 志雄已經買咗蛋糕啦!! 我就同小春落街... 買d佢食得嘅嘢, 例如bb餅, 蘋果汁咁囉!! 冇理由小春半歲生日, 睇住我哋食蛋糕, 佢咩都冇份家嘛!! 哈哈~~ 落到百佳, 問小春鍾意咩... 點知佢樣樣都想要囉... 睇咗好耐.... 結果.... 買咗一盒餅餅, 7樽蘋果汁, 一罐麥粉.... 本來最想買嘅雞肉糊仔... 竟然到最後唔記得拎囉!! 唉~~

點知番到屋企先發現, 包餅餅係比10個月以上小朋友食家, 睇吓個日子先.... 到小春10個月都到期囉!! 所以我又自己一個落番百佳換過第二隻, 岩喇... 呢隻4個月都食得, 比小春食少少應該冇問題嘅!! 哈哈~~ 到比錢嗰陣.... 個收銀竟然問我.... 頭先嗰個你個囡嚟家?? 佢好得意呀!! 個問題係........ 我頭先唔係排呢條龍比錢家!! 佢咁都睇到小春, 重要認得得添, 真係搞笑!!

食飯嗰陣, 聽講大番薯今日又跌咗落床, 唉~~ 唔知點... 講講吓... 就講放佢落沖涼盆.... 跟住食完飯.... 休息一陣..... 正想同小春切蛋糕.... 發現.... 大番薯真係坐咗向沖涼盆到玩囉!! 哈哈~~ 忍唔住.... 即刻抱埋小春落去一齊影相.... 點之.... 一落去.... 小春即刻蝦人囉, 又摸人哋個頭, 又差人哋個口咁, 真係比佢笑死!!


睇佢... 一落去就即刻攬人啦


呢張又想出手啦~~


都唔明佢做咩成晚咁忟憎.... 唔通大個女啦.... 學發脾4啦....


到切蛋糕啦!! 點解都係唔開心呀bb?!


睇吓我哋第一次食餅餅, 竟然.... 佢真係咬到... 重食咗一角添!! 反而.... 平時咩都食嘅大番薯, 一味係咁咬咬咬, 但係一d都咬唔到!!



*P.S. 雖然只係半歲生日, 但都祝小春健健康康, 聰明聽話啦!!

3 則留言:

  1. 好可愛呀~~~
    [版主回覆07/26/2011 16:49:00]嘻嘻~~

    回覆刪除
  2. 呵,,原來你個女同我個女差唔多大架..舊年10月出世嗎..?
    [版主回覆08/26/2011 17:26:50]係呀... 我個囡26號... 你嗰個呢?? 咁得閒可以分享吓喎!!

    回覆刪除
  3. 我個女28日...細2日呢..!!

    回覆刪除