2010年10月18日 星期一

小春重係一D動靜都冇!!

今日39週4..... 又去覆診啦!! 醫生話如果小春重係唔願出世嘅話, 就約定31號入院, 1/11做催生喎!! 快d出嚟啦小春, 你唔係想逾期居留吓嘩!! 真係心急死人啦!!


睇完醫生, 我同志雄又去咗橫町食拉麵啦, 真係有d食上癮添!! 嘻嘻~~ 之後呢志雄就番大陸攞相, 但係佢又唔比我上喎, 佢擔心小春會變大陸妹呀!! 所以佢話如果我堅持, 就一係一齊唔好上喎!! 咁.... 未唯有.... 我話要向上水等佢囉, 嘻嘻~~ 咁我行吓, 佢攞相好快啫!!


首先係一周年 + 個人相


跟住就係二周年+ 大肚照喇



最搞笑係, 志雄話佢走去問人, 做咩要執到我對眼咁怪.... 番到嚟, 我一睇.... 唉!! 好明顯係我肥到腫到連對眼都細埋囉!!


志雄話 "吓!! 咁我未話錯人!!"


 


沒有留言:

張貼留言