2010年10月28日 星期四

番屋企啦!! 我同bb終於番屋企啦!!

今朝一早, 醫生嚟睇過bb, 話佢面黃ok冇超標, 可以跟媽咪番屋企啦!! 晏咗d, 又有人嚟帶咗小春去做聽力測試, 嘻嘻~~ 我哋小春又過一關啦!! 又有人嚟幫小春打卡介苗, 嘩!! 打針喎.... 佢竟然就咁哼哼咗兩聲咋, 喊都冇喊過呀!! 我心諗... 仆街啦!! 有咩難搞得過唔怕痛嘅小朋友哎!! 大獲~~


等緊出院嘅時候, 又要做嗰個產後抑鬱嘅心理測驗, 有個姑娘走埋嚟問我, 點呀! 點解你攞咁高分嘅, 你係未有咩唔開心呀?! (當時我同bb換緊我一早幫佢準備嘅第一套靚靚衫, 不知幾開心!!) 冇喎!! 我只係有d緊張, 有d驚bb食唔飽啫, 不過尋晚都補咗一次奶粉比bb, 起碼佢唔會一d嘢都冇得食先啦!! 跟住姑娘話, 睇你同bb玩得咁開心, 都應該冇嘢嘅!!


下午, 媽咪同志雄嚟接我出院, 臨走時媽咪話要同bb講 "bb, 跟媽咪番屋企啦" 咁樣一路講到上車, 到番到屋企門口又要講, 直至講到番屋企, 都幾得意!! 點知番到屋企, 一同bb換片片, 吓!! 點解會咁家?! bb條片到有血嘅?! 咁究竟佢係尿道炎哎? 定係我之前抺得太大力, 整親佢呢? 咁點算呀?? 媽咪話即刻打去健康院問啦!! 又好彩健康院只係向我屋企對面, 嘻嘻!! 姑娘比我哋即刻落去睇, 咁媽咪同志雄就帶咗bb去睇醫生喇, 去到.... 姑娘都比佢哋嚇一跳, 點解佢哋會咁快到家?! 哈哈~~ 佢哋重幫我約埋覆診時間添!! 真係做到嘢呀!! 嘻~


結果, 醫生話原來佢係嚟M呀!! 吓.... 嚟M?? 係呀!! 原來係話咩我傳比佢嗰喎!! 真係搞鬼呀吓!! 嚇死人呀!!


睇吓豹豹幾鍚小春!!                                 


沒有留言:

張貼留言