2010年10月27日 星期三

一日人仔咁大個嘅!!

尋晚, 志雄攞完薑飯比我走咗之後, 我打咗個電話比媽咪, 因為沙律去咗旅行, 所以佢上咗去訓, 嘩!! 佢同豬豬都好似情緒好高漲咁喎!! 哈哈~~


傾完電話, 食咗大半碗薑飯, 嘩!! 勁辣囉~~ 可能係終於身心都放鬆曬啦!!  有d唔知應該做乜嘅感覺, 下身痛楚依然, 又訓唔著喎!! 過咗一陣間, 姑娘就送咗bb過嚟比我啦!! 重教我點餵人奶添!! 一抱起bb, 第一個感覺係.... ee~~ 唔係我想像中咁軟林林喎, 我一d都唔驚抱佢, 至於比bb啜嘅感覺.... 好難形容, 但係子宮收縮就真係幾痛囉!! 姑娘行開之後, 我先真正望吓我bb, ee~~ 真係d輪廓出曬嗰喎!! 檢查吓佢d手仔腳仔, 佢哋話好似我喎, 似咩?!



眼光光望天光,重要岩岩5點幾嗰轉夜奶,小春唔肯食! 重話要等一陣再餵過,咁即係真係唔洗訓啦!


又到中午探病時間啦!! 志雄, 99同家姐都有嚟睇我, 重攞咗嘢嚟比我食添, 但係我好似有乜胃口咁, 先知原來我係嗌破咗個喉嚨, 食嘢時會覺得好辛苦, 又攰呢, 個人都冇乜食慾!! 不過佢哋話bb食人奶, 我唔食嘢.... bb又點會有營養呢!! 咁又係.... 咁唯有飲多啖湯啦!!


下午, 不停飲住媽咪一早買定比我嘅葡萄適, 因為聽Fanny講飲葡萄適會幫助上奶喎!! 咁我未勁隊囉!! 我都唔知有冇幫助家!! 都有d擔心bb唔夠食, 不過姑娘話佢e+只係食粒豆咁多都夠飽家啦!! 多d留意佢大小便情況, 就大概知佢飽唔飽, 如果唔夠姑娘會叫我補奶粉喎!! 咁我放心d先啦!!


飲得嘢多就自然去得多啦, 一落地先發覺, 嘩~~ 行動有困難囉!! d盆骨呀, 腰呀, 腳呀都重係勁痛囉!! 去toliet又鬼死咁煩啦, 咁痛重要坐冇影櫈, 重要搵噴壺清洗!! 最大問題係.... 我失禁囉!! 姑娘話唔緊要嘅, 做多d盆康運動就得家啦!! 唉~~ 我都知, 不過唔知要幾耐先好呢?!


到夜晚嗰轉探病時間, 志雄, 媽咪,  林林 & Kobe, 豬豬, Hedy & 滯都有嚟, 你一言我一句, 話bb似呢個似嗰個, 平時人哋d bb我都好多意見, 唔知點解到自己個bb, 一d都睇唔出, 似邊個呢?! 好迷!!


 


估唔到, bb第一封利事竟然係Hedy姨姨封嘅囉!! 多謝Hedy姨姨~~


沒有留言:

張貼留言