2010年2月16日 星期二

歡喜得嚟又有d矛盾.....

今日約咗媽咪、林林、Kobe去林林學校影畢業相, 佢哋班漏氣人更係又要我同志雄等佢哋啦!! 但係最大嘅問題係, 年初三條街又有咩行呢, 向又一城流嚟流去, 走入萬寧行吓啦!! ee~~ 驗孕棒做緊買一送一喎, 反正我又有d急, 不如試吓囉!!


點知真係中咗.... 吓!! 係真唔係呀!! 我同志雄講, 志雄話 " 都係時侯啦!!" 我就話, 但係我份工未過試用喎, 唔知有冇產假放喎, 志雄就話 " 哎呀!! 邊有人咁諗呢d嘢家?!" 唔知呀, 重之覺得好似心情有d矛盾咁囉!!


媽咪嚟到, 我細細聲話佢知, 佢都話 "吓! 唔係呀!" (佢唔鍾意我有bb時, 做指甲咁辛苦), 之後我又驗多次, 結果都係一樣, 我估應該冇錯呱!!


沒有留言:

張貼留言