2010年2月18日 星期四

已經證實咗....... 但係........

唉!! 年初四流流去咗急症室, 事關今日臨放工去Toilet發現, 好似有D啡啡哋嘅分泌喎, 今晚去姥爺屋企食飯時, 又有咁嘅情況, 咁我就同媽咪講啦!! 媽咪就話咁唔得喎, 就叫咗我上瑪麗睇醫生囉!!


哎!! 個醫生幾衰都有, 首先佢就話要同我照吓超聲波, 睇吓BB會唔會係宮外孕先, 咁都照到有個囊仔, 佢就應該唔會係宮外孕, 不過頭3個月其實都好唔穩定家, 呢d嘢真係講命家, 有就有冇就冇家啦!! 哎~~ 屌佢哎!! 佢究竟知唔知自己講緊咩家!! 真係痴痴哋家!!


跟住佢話可能係有少少作小產, 就寫咗一個禮拜假比我, 叫我休息吓囉, 但係又話唔洗訓床喎!! 有d擔心添!!


沒有留言:

張貼留言