2009年5月6日 星期三

Schwarzkopf Hair Show 09

呢排成日都要上HairQuarters整頭, 染眉.....



大家睇吓.... 唔好話你哋, 我自己行街經過d鏡, 見到自己都唔認得!!


尋晚, 終於都到表演嘅日子啦, 12點幾就去沙律屋企準備, 點幾就去到尖沙咀ZAZA啦!! 沙律問我有冇緊張, 冇囉..... 一味係忙囉!! 忙選衫, 忙換衫, 忙化妝, 忙吹頭, 忙bebe..... 但到到彩排時, 一知道我要第一個出場, 就真係知驚啦!! 點呢, 我要點好呢? 擺咩pose好呀?? 真係頭都痕埋!!


晨早就著起對成5寸嘅高根鞋, 行嚟行去!! 我要習慣嗰幾級樓梯呀, 一陣仆街就真係過癮啦!!


到真係On Show, 一行出去..... d人嗌到癲咗囉!! 當然大部份肯定係班髮型介嘅fd啦!! 但當時我根本乜都睇唔到, 剩係見到閃光燈同相機囉, 又要記位擺pose.... 直到上台一刻, 見到佢哋班人, 原來就向台邊, 我即刻忍唔住笑囉!! 當我上到台企好咗, 就輪到第二位Model出場喇, 歡呼聲冇曬!! 但係焦點已經唔向我身上喇!! 又到第三位Model出嚟, 向呢段期間, 我on99咁向個台上, 擺住嗰個無聊嘅pose, 覺得自己對腳開始有d震!! 哈哈~~ 到到第3個Model都上到台擺好pose, 我又要第一個行番入後台, 嘩聲又四起啦!! 真係冇佢哋收!! 入番後台真係鬆一口氣呀!!



U仔重笑我多fans, Jacky Ma又走嚟幫我吹多次頭, 哈哈!! 真係比之前出場靚好多喎!! 到到12個Model都出過場之後, 我哋又要再出多去一次, 都係嗰d例牌影吓相, 拍吓手嗰d囉!! 之後就係d賓客可以同我哋影相, 班fd就係咁上嚟同我哋影相, 豬豬個Hello Kitty頭就最受歡迎, 影到其他Model都入番曬後台, 我哋重向到影緊相, 哈哈!!



 


 


沒有留言:

張貼留言