2009年5月26日 星期二

Hair Show again~~

尋日, 又幫Matthew行Hair Show, 今次呢個冇上次咁大陣容嘅, 主要係教學模式!!


一早就入到大埔, 食飯啦.... 化妝啦.... set頭啦....


終於都出場啦!! 我又係第一個, 今次係要向2樓行落嚟, 上台擺兩個pose, 再行落觀眾席, 再番上台擺個pose, 等第二個出嚟, 等佢行完就一齊上番2樓咁嘅, 點知.... 當我一向2樓行落嚟嘅時候, 已經見到一個好熟口面嘅人推門而入, 係..... 佢係遲到.... 唉!! 我向豪無準備嘅情況下見到熟人, 成個人就即刻硬曬呔囉!! 行完出去觀眾席, 番番上台擺pose, 唉!! 原來佢就坐咗向我前面, 兜口兜面咁望住我, 搞到我連pose都即刻唔識擺!!


好唔容易捱到上番2樓, 繼續睇show啦, 因為所有model出場後, 要落多去一次, 又拍手掌又剩哎嘛!! 點知.... 睇睇吓show發現..... 我對涼鞋斷咗帶囉!! 我即刻攞d黑色橡根, 係咁整實佢囉, 好彩發現得早咋, 唔係落到去就出醜啦!!


唉.... 又係企正向嗰個fd前面呀!! 又硬曬呔啦!!


沒有留言:

張貼留言