2009年5月15日 星期五

終於有假放啦!! 但係....

Jackeline今日飛啦, 話要去做評審喎!! 嘻嘻~~ 我哋終於有假放吓喇, 不過當然..... 佢比咗功課我哋啦!! 同埋e+嚟計, 我嘅Schedule已經安排到20號啦!! 唉~~ 真係忙過番工呀!!


所以今日襯住下午有個空檔, 就上沙律到做吓功課喇, 沙律真係幾聰明, 第一次自己睇住d美甲書做花, 已經做得似模似樣啦!! 講緊Jackeline都未教我哋Nail Art喎!! 嘻嘻~~ 真係幾有天份呀!!


夜晚, 我就同媽咪佢哋去咗維景酒店食buffet, 哈哈!! 點解?? 因為維景解封之後, 第一日開番, 邀請咗我媽咪呢d熟客去免費食buffet囉!! 哈哈!! 佢哋一次竟然攞到成10張飛囉!! 去到見佢哋, 又真係個個waiter都識佢哋, 認真巴閉呀!! 哈哈~~


真係食得好飽呀~~ 至於驚唔驚, 更係唔驚啦!! 分分鐘e+最安全嘅酒店係維景添呀!! 哈哈!!


 


沒有留言:

張貼留言