2009年1月30日 星期五

軟飯王~~ 等天收啦!!

曾經一度令我愛錫嘅人傷心 + 西口西面 + 破咗產 + 食軟飯 + 打女人 + 成日半夜趕同居女友出街 + 向fb周圍溝女 + 扮可憐氹女友攞錢然後同新女過澳門玩 + 又窮又多嗜好 + 重要女友幫佢同條新女講好話... 嘅Kevin Owen終於慘敗!! 哈哈!! 大快人心 ~~ 今朝一上facebook, 發現佢已經block咗我~~ 第一次比人block得咁開心.... 咁又係呀!! 佢重有鬼面見人咩!!! 佢fb入面嗰七百幾個係有add唔係又add嘅女仔, 真係要小心d, 唔係真係好易成為下一個受害者!! 分分鐘生埋花柳都唔知咩事呀!! 哈哈~~


話說尋晚我哋一行七人, 打算陪我愛錫嘅人去佢屋企拾番d嘢!! 我哋突登就岩佢放工時間打比佢, 諗住叫佢嗱嗱聲番嚟睇住我哋拾, 費事一陣唔見嘢又賴呀!! 點知佢向到大扭屎忽花, 我未叫我愛錫嘅人收線囉, 同佢講都side氣啦!! 佢知你拾嘢.... 重唔即刻夾撚住條賓周番嚟咩!! 同佢噪都費事!! 我哋又有key...... gogogo!!


嘻嘻!! 我哋向15分鐘唔夠, 將佢屋企大部份嘅嘢拾走, 其中包括... 電視, 電腦, 相機, 遊戲機, 氣槍, 佢屋企3/4嘅衣物...... 當然依然有d拾漏啦!! 但係有d垃圾就當豪比佢囉!! 哈哈!! 總括嚟講... 佢屋企得番兩張爛梳化, 一個電視櫃, 一部雪櫃, 一張枱同一張床囉!! 哈哈!!


15分鐘後.... 佢終於番到嚟喇!! 個樣當然興過火屎啦!! 不過我哋咁多壯丁向到, 佢又唔敢出手囉!! 如果得我哋幾條女, 佢肯定打我哋都似!! 呢個時侯, 我愛錫嘅人問佢攞番身上飾物, 車key & ETC, 佢重竟然唔肯比囉, 個問題係架車係我愛錫嘅人嗰喎!! ETC就更加唔洗講啦!! 攞咗人張卡都得家咩??! 佢重話要報警.... 報未報囉!! 我哋都未驚過呀!! 哈哈~~ 點知差佬嚟到之後, 不單止冇幫佢, 重話佢浪費警力, 比假口供!! 佢話我哋爆格, 但係好明顯我哋係有key入屋囉!! 重笑佢唔係你諗人哋爆格就係爆格, e+阿sir睇到就唔係爆格, 亦唔覺得有刑事成份!! 呵呵~~ 之後阿sir問我愛錫嘅人, 重有d咩要攞番, 阿sir幫你盡量攞番.... 哈哈!!


結果...... 佢死死氣...... 就連身上著住嘅衫褲鞋都除埋出嚟..... 交還比我愛錫嘅人!! 大獲全勝!!!


雖然話大獲全勝啫.... 但係當然我愛錫嘅人根本唔係想得番呢d嘢啦!! 只係唔份氣佢重攞住佢d錢, 送比佢d嘢去招搖撞騙啫!! 其實物質又算得係咩哎!! 可憐我愛錫嘅人, 已經比佢搞到身心受創, 你話以後重敢唔敢相信人哎!! 唉~~ 呢d咁嘅人, 唔係話我新年流流都咒人, 真係希望佢比天收呀~~


3 則留言:

  1. 嘩嘩嘩, 呢個人真係賤到出汁喎!!!!
    但佢好好笑囉, 走去報警! 痴Q 線 !!!
    阿SIR 都好正義呀 !! 幫佢拎返D野走 !!!
    咁你好好睇住佢啦...
    [版主回覆01/31/2009 01:39:00]更係啦~~ 差佬通常都幫女人家嘛!! 你得閒上facebook search吓佢個樣啦!! 哈哈!! 今日我哋去將d嘢分門別類, 首先掉曬佢d褲先.... 哈哈!! 短腳虎d褲... 邊有人岩著哎!!!

    回覆刪除
  2. 嘩~ 西口西面 + 破咗產 + 食軟飯 + 打女人 + 成日半夜趕同居女友出街 + 向fb周圍溝女 + 扮可憐氹女友攞錢然後同新女過澳門玩 + 又窮都有個咁好既女友供應晒衣食住行(仲有車tim??) 天哪~~~~ (國語)
    [版主回覆01/31/2009 02:13:00]係!!! 嗰個人你都識家!! (我愛錫嘅人就唔好開名喇!!)
    尋晚勁好笑!! 佢哋笑都癲撚咗!! 食飯都食咗兩日, 要跟進番事情嘅發展!! 哈哈!!

    回覆刪除
  3.  我梗係知邊個啦....妳都開晒名啦.... 其實見過佢兩三次已經大約估到佢咩料, 不過估唔到佢咁啜核
    矮腳虎d褲... 邊有人岩著哎!!! <<< 哇哈哈,好賤呀,(個衰仔又係生得高大啲既..哇哈哈 )
    [版主回覆02/03/2009 11:21:00]哈哈~~ 你都唔知佢哋個個幾想開佢拖呀!! 你唔向到真係side曬呀!!
    我唔覺得好賤喎!! 呢個根本係事實嘛~~ 矮腳虎~ 矮腳虎~ 矮腳虎~~~

    回覆刪除