2008年6月12日 星期四

沙律割眼瘡

今日沙律約咗割眼瘡, 話說佢兩隻眼都生咗粒好大嘅眼瘡, 搞到兩隻眼都張唔大, 真係搞笑!! 不過呢樣都唔夠好笑, 話說佢要求我哋個個放工去陪佢, 咁岩遇著志雄又放假, 結果我, 志雄, 豬豬& Mathew都去齊, 又向上面食飯又剩, 唔知以為我哋開party添呀! 哈哈!!


我d咁懶嘅人, 又坐埋向床睇電視又剩, 但係都唔夠豬豬勁, 我地落去bebe時, 佢重訓埋沙律個位添! 到我哋番嚟時, 重問佢"點呀! 姑娘有冇認錯你, 幫你塗藥膏呀!" 哈哈!


點解豬豬可以訓向沙律個位?! 事關沙律蓋住兩隻眼都死要跟我哋落街bebe囉! 哈哈哈!!!



沒有留言:

張貼留言