2008年6月13日 星期五

唉~~ 我諗我真係要減肥啦!!

結婚同番咗新工之後, 唔知係未心廣體胖呢!! 真係覺得自己肥咗好多好多, 但係上個星期我番姥爺到食飯, 食完好滿足嘅一餐後上一上磅, 係即刻上磅喎! ee... 得116磅囉! 係~~ 我結婚時係廋咗好多, 116都代表重咗好多! 但係講我不嬲咁多年, 正常應該有118囉!! 但係e+我食飽咗重要嚟緊m先得116囉!! ee... 咁我以前未真係好肥!!


唉!! 最慘係e+已經嚟完m, 但係我個肚腩不單冇細番, 重好似越嚟越大喎! 咁即係唔關嚟m肚脤事啦!! 唉!! 我諗我真係要keep keep先得啦!!



志雄話踢完歐洲盃之後, 就唔買啤酒番屋企飲, 跟住又話叫我陪佢去跑步, 都好嘅~~ 不過我冇諗住跑喎! 跑步會大腳瓜郎o家! 我諗食完飯陪佢上球場, 佢跑步... 我又散吓步, 或者玩夫拉圈囉, 都有d用嘅! 你睇豬豬肥嗰陣, 咁肥都冇肚腩就知啦! 人哋晚晚都玩1000吓夫拉圈o家! 真係有d料到o家!! 嘻嘻!


加油呀!!


沒有留言:

張貼留言