2008年2月6日 星期三

回歸后仍然忙碌非常

去完旅行番嚟之後, 好似都係一樣咁忙, 番嚟已經係年廿六喇! 所以第二日就要番外家食水餃, 年廿八林林生日又番外家食壽麵, 年廿九都係要番外家食團年飯, 搞到今日年三十晚先向屋企食第一餐飯, 哈哈! 重好似係結婚嗰日之後, 向屋企食嘅第一餐飯添呀! 哈哈!! 都不特止呀, 今晚我哋食完團年飯, 重會去阿Jun屋企飲靚湯, 同賭錢添! 唉~~ 唔知今年媽咪佢哋食水餃嗰陣, 會唔會好唔慣冇咗我呢! 所以媽咪上年叫我唔好出街都係啱o家! 陪佢包水餃, 我哋重影相, 呢d一切都變成我最好嘅回憶!


唔知點解呢, 我只係嫁咗個零禮拜之嘛, 番外家嘅感覺就好似既熟悉又陌生咁, 食飯又變到食得好多, 覺得好似好耐冇食過, 好珍貴咁! 好懷念嘅味道呀!! 但係番自己屋企呢, 又好唔習慣喎! 好掛住媽咪呀~~~唉! 唔知點解呢幾日, 日日見住都重好掛住呀!!!


沒有留言:

張貼留言