2008年2月2日 星期六

渡蜜月第九天~札幌 - 香港

今朝都好早起身, 點解??? 因為諗住早d要機埸check in然後我哋就可以早d去factory outlet掃貨啦! 點知11點去到機埸話要成12點先check得in喎!! 咁點算呀!! 拎住咁多嘢點行呀??? 再等又唔夠時間行o家啦喎!!! 結果我哋租咗兩個locker, 放曬d行利入去就走人啦!


去到factory outlet, 嘩! 多嘢買到呢! 根本唔會行得曬囉! 咁要快手d先得啦! 嘩! 間間鋪頭都勁平, 但係自己又冇喇, 點呢~~係未真係需要呢! 買d都好喎! 又可以洗咁d Yen, 哈哈! 不過結果我哋都係買咗兩對波鞋同一個背包就走啦! 志雄想再睇吓日版牛仔褲, 不過又睇唔岩, 又唔夠時間, 所以最後唯有走啦!


去到機場, 兩個團友已經check in咗排緊隊入閘喇! 我哋更係嗱嗱聲check in排去佢哋嗰到啦! 嘩! 多人到呢!!! 好彩, 入咗閘之後重有手信賣, 我哋又瘋狂咁買買買, 哈哈! 重買咗兩個便當上飛機食添! 買完嘢, 成身都舒服曬, 上機前更係要去bebe先啦! 向bebe室入面有隻窗, 志雄好好笑, 佢開咗人哋隻窗, 話要吸多兩啖北海道嘅空氣喎! 唔知我哋幾時可以再番嚟呢!



番到香港打比沙律, 原來佢真係嚟咗接機囉! 真係超級難相信呀! 哈哈! 但係由於志雄離開香港境嗰陣, 比人收咗把萬用刀, 所以我哋都未可以即刻走, 重要上國泰攞番, 真係麻煩呀! 行嚟行去搵嚟搵去先搞掂, 搞掂之後我哋就番屋企放底d行李先, 然後攞咗兩盒草餅就出咗去食飯啦! 原來佢哋成班+豬豬奧云都向到等我哋, 哈哈! 真係咁掛住我哋??


過到去, 第一件事就係叫嘢食, 嘩! 都唔係幾掛住香港d口味! 嘻嘻! 結果, 我同志雄兩個就係咁食飯, 佢哋呢...就好瘋狂咁食草餅喇!


沒有留言:

張貼留言