2008年2月20日 星期三

搵工啦要!!!

初3嗰晚無聊, send咗d CV出去, 點知初5一早, d電話就係咁打嚟噪住我訓, 唉! 都要聽o家啦! 不過煩d囉!!


e+我搵公又要求多多呢, 又要番5天, 又要地區岩, 重有呀, 我已經結咗婚o家啦嘛, 又唔想博又唔想刻薄自己囉! 所以都想搵扮他條d嘅, 但係你估呢d工易搵咩! 所以我都唔係係工打嚟我都見o家! 不過我都唔急住嘅, 反正我有個好媽咪, 佢話等我搵到工先出糧比佢都得, 嘻嘻! 咁好嘅媽咪去邊到搵哎!


上個禮拜除咗見咗兩份工先外, 就係四出同d舊同事食吓飯, 派吓利事咁囉! 除咗咁就冇咩做啦! 其實都唔明點解d人鍾意唔做嘢o家!!


沒有留言:

張貼留言