2007年12月5日 星期三

婚前XX症

唉!因為實在有太多阻滯啦!我發覺呢排有d情緒低落!唔知呢d感覺係唔係,定究竟係婚前乜乜症呢!每次聽到d人話唔得呀!嚟唔到呀!公司又咁岩Annual Dinner!一個都嚟唔到呀!大佬~~嗰到成圍幾兩圍呀!點算呀!勁唔開心囉!個感覺就好似得唔到人哋嘅祝福咁!好悲哀呀!另一面又諗,唔通嗰日真係咁好日子!唉!總之就頭痕啦!


跟住,MC又結婚啦!真係好替佢開心!我哋咁多年姐妹,重要同一年結婚,真係唔識點講嗰種衷心祝福佢嘅感覺!不過,可能係佢又忙,我又忙啦!大家都冇幫大家籌備過咩關於結婚上嘅嘢!呢樣好似有d可惜囉!佢重可能會做唔到我姐妹添呀!都唔知點算!唉!


所以我嗰日同豬豬講,如果再有人話比我聽唔去得!我會同佢絕交囉!哼!


1 則留言:

  1. 放心啦,我哋一定會到,hehe!!!
    其實越近結婚的日期就越緊張,不過我覺得你又未至於係婚前乜乜症,放鬆心情啦!咁先會靚靚架!
    [版主回覆12/17/2007 10:08:00]HeHe!Thank you ar!

    回覆刪除